Manifestarea energiei feminine mi se pare o treabă foarte grea. Personal, nu am avut un model de mamă feminină. Mama mea, care a fost mereu capul familiei, a preferat mereu pantalonii și tunsoarea băiețească.

Și iată, că după vreo 30 și ceva de ani de purtat aproape exclusiv pantaloni și haine din materiale aspre, după 30 și ceva de ani de mers cu pași hotărâți și apăsați, am început să exersez arta feminității, din exterior spre interior, prin purtarea fustelor și rochiilor din materiale moi și naturale, prin posturi feminine conștiente, prin gestică mai delicată, prin mers mai lin.

Nu găsesc cuvinte potrivite să descriu fluxurile de energie feminină care au început să-mi circule prin corp. Blocajele mentale și energetice au început să cedeze, uneori mai greu, alteori mai ușor. Dar merită toate eforturile. În fiecare zi aleg conștient să mă simt feminină, aleg să mă simt sursă de creație și de iubire, aleg să mă manifest potrivit naturii mele feminine.

energy

În urmă cu două săptămâni, într-o vineri, am mers la Târgul Body, Mind and Spirit. Acolo l-am întâlnit pe Constantin Dornean, un domn aparent excentric, care oferă femeilor consultanță astrologică (și nu numai) pentru regăsirea feminității pierdute.

Am preluat de la el câteva trucuri utile legate și de captarea energiei cosmice prin intermediul hainelor de femeie, iar după două săptămâni de purtat exclusiv fustă/rochie, în momentul în care, pe motiv de vreme cam friguroasă, am pus pe mine niște pantaloni moi și comozi, disconfortul purtării lor a fost incredibil de mare. Energia mea a avut de suferit și toată ziua m-am simțit slăbită. Concluzia? În perioada următoare îmi fac stoc de dresuri cu 120 DEN și trec din nou pe fuste și rochii.

Tot în urmă cu două săptămâni, duminica, la Sf. Liturghie, preotul a ținut o prelegere despre puterea femeii. Nu mi-a venit să cred cât de bine au venit cuvintele lui în completarea celor ale domnului Dornean. Preotul a vorbit, printre altele, despre diferența dintre Vechiul Testament și Noul Testament. Vechiul Testament este al legii „ochi pentru ochi, dinte pentru dinte”, în timp ce Noul Testament stă sub semnul iubirii, al compasiunii, al iertării. Fecioara Maria (notă personală: o femeie ca nimeni alta, și pe deasupra și purtătoare permanentă de rochie) este cea care a schimbat destinul sumbru al oamenilor, prin acceptarea misiunii divine de a-L naște pe Fiul Domnului.

Puterea femeilor stă în iubire și în iertare. Restul este alienare de la rostul divin.

Timp de peste 30 de ani am rătăcit prin lume. Acum mă întorc acasă. Sunt femeie și aleg să mă manifest ca forță creatoare. Iubesc, iert. Iar între timp mă documentez despre arta feminității. Ghizii aleși de mine: Niculina Gheorghiță și Suada Agachi. (Sfat: ascultați sfaturile prezentate în filmulețe și ignorați elementele… perturbatoare. La un moment dat, Niculina Gheorghiță vorbește și despre faptul că copilul până la vârsta de 7 ani reflectă în totalitate stările mamei. Copilul e neliniștit, nemulțumit, încăpățânat, agresiv? Mama este cea care are niște teme nefăcute.)

Așa că, dragele mele cititoare, luați ce credeți că vă este de folos din acest articol. Vă îmbrățișez și vă doresc să vă regăsiți puterea feminină! Curaj!

Irina