dezinfectantNu sunt obsedată de dezinfectarea mâinilor. De la o vreme însă, atunci când ne deplasăm cu mașina, micuța noastră și-a făcut un obicei să se joace cu pantofii, pe care îi dă jos din picioare și pe care îi întoarce pe toate părțile. Apoi începe să tragă cu dinții de șosete până le scoate, după care se ocupă cu inspecția degetelor de la picioare. Așa că dezinfectăm cât putem.😀

Șervețele dezinfectante nu folosim. Sticluța de dezinfectant pentru mâini pe care o port în geantă am cumpărat-o în urmă cu peste un an. Acum e pe terminate.

La noi, mâinile abia dezinfectate ajung adesea în gură. Mărcile de dezinfectant care se găsesc pe piață au niște ingrediente care mai de care mai dubioase. Și fiindcă nu mă încântă ideea ingerării de resturi de chimicale, am optat pentru o variantă mult mai sănătoasă: dezinfectant natural făcut în casă.

ingrediente dubioase

Rețeta e simplă: alcool alb de 70 grade (de găsit la farmaciile cu laborator) și câteva picături de ulei esențial de mentă (costă circa 8-9 lei, de găsit în magazinele naturiste). 7 lei ne-a costat o sticlă de 50 ml de alcool alb. Întâmplător am găsit într-un magazin o sticluță de 10 ml cu pulverizator pe care am umplut-o cu dezinfectantul nostru.

Micuța A. adoră dezinfectantul făcut de mine. Am prins-o chiar lingându-și degetele.😀

A. este familiarizată cu mirosul de mentă pentru că cel puțin o dată pe săptămână la băiță folosim uleiuri esențiale de mentă și/sau levănțică.

Irina