Ikea dă părinților teme pentru acasă

Cei familiarizați cu specificul pedagogiei Montessori știu exact ce înseamnă un Learning Tower, numit și Helper Tower. Este un podium securizat care îl aduce pe copilaș mai aproape de tot ce se întâmplă în bucătăria casei. Este o piesă de mobilier foarte utilă, chiar indispensabilă, din punctul meu de vedere.

(Și dacă tot a venit vorba de mobilier, serialul meu dedicat mobilierului de inspirație montessoriană îl găsiți aici).

De pe internet am cules o mulțime de idei interesante pentru un proiect de learning tower, iar cel ales este al unui taburet Ikea cu două trepte adaptat nevoilor noastre.

Nu știu câți dintre voi aveți habar despre existența unui site al hackerilor de produse Ikea. Eu acum am aflat despre el. :-)

Oameni locuind în diferite colțuri ale lumii au cumpărat produse Ikea pe care le-au modificat (uneori chiar radical) în funcție de nevoile proprii. Poveștile lor sunt grupate pe site în funcție de destinația produselor.

Povestea transformării taburetului vizat de noi se găsește aici, într-o fascinantă secțiune dedicată obiectelor pentru copii.

ikea hack learning tower

Sursa fotografiilor: IKEAhackers.net și ikea.com

Site-ul hackerilor Ikea e plin de proiecte interesante cum ar fi: măsuța de joacă cu apă și nisip, biroul cu înălțime adaptabilă, caruselul pentru bebelușimăsuța Legoaragazul de jucărie, o bucătărie de jucărie, o altă bucătărie de jucărie, comoda-bibliotecă.

Acum nu ne rămâne decât să facem un drum până la magazin și apoi să ne apucăm de lucru.

Dacă ați găsit inspirație în acest articol, vă rog să dați share mai departe. Orice comentariu e binevenit!

Spor la treabă să aveți!

Irina

8 comments on “Ikea dă părinților teme pentru acasă

  1. LiviaFlorea spune:

    Daaa, mersi de site :) Si eu am in plan o masuta de nisip si apa, dau semn cand se concretizeaza.

  2. Raluca spune:

    CE faine idei! Eu iubesc Ikea si chiar imi place sa adaptez pentru a obtine un pret mai mic, multumesc mult de pont!

  3. Svetlana spune:

    Nu stiam de acest site. Idei interesante se gasesc acolo! Mii de multumiri pentru acest site! Cat despre transformarea taburetului e geniala! Si noua ne-ar trebui asa ceva :). Pana acum ne descurcam cu un taburet normal pe care eu o tot urca pe curioasa mea fetita :). Un learning tower ar usura mult lucrurile atat pentru mine cat si pentru ea. Ea ar deveni mult mai independenta :).

  4. […] Despre taburetul cu două trepte folosit pentru învățarea în stil Montessori am povestit mai multe în articolul Ikea dă părinților teme pentru acasă. […]

  5. Alina spune:

    Super.Multumim pentru pont. Deja am vazut cateva poiecte interesante si amuzante atat pentru noi cat si pentru copii mei, mai ales ca suntem la perioada in care decoperim lumea.

Mă interesează părerea ta!

